{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو خودم گرفتم گشنگه؟😁

اینو خودم گرفتم گشنگه؟😁
دیدگاه ها (۳)

پیجم پاکسازی شد و برام مهم نیست بیاد هرچی میخواد بگه برام مه...

تایپتو بگو

بعضی اشغالا بازیافت نمیشن مثل تو که هرکار میکنی بازیافت شی ب...

گذاشتمت کنار چون اشغال هامو بازیافت نمیکنم

اینو گذاشتم گشنگه😊😊😊😊؟؟؟؟؟

خودم اینو گرفتم :)

اینو خودم اممشب گرفتم انگار ماه نشسته رو ساختمون🥹🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط