هرکی لایک میخواد کامنت بذاره ک بلایکمش ...!
هرکی لایک میخواد کامنت بذاره ک بلایکمش ...!
دوستای گلم ممنونم از همه کسایی ک تو این چند روز ک نتم مشکل داشت سر میزدن و لایک میکردن واقعا منو شرمنده کردن چون من اصلا پروفاتون واسم باز نمیشد ک بیام و جبران کنم ..ههه الان اتفاقی وای فای رو روشن کردم دیدم درس شدههههههه :)))
دوستای گلم ممنونم از همه کسایی ک تو این چند روز ک نتم مشکل داشت سر میزدن و لایک میکردن واقعا منو شرمنده کردن چون من اصلا پروفاتون واسم باز نمیشد ک بیام و جبران کنم ..ههه الان اتفاقی وای فای رو روشن کردم دیدم درس شدههههههه :)))
- ۷.۵k
- ۱۲ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط