{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ککا..نبینم..غمت‌....

ککا..نبینم..غمت‌....
دیدگاه ها (۶)

یه کلمه بگووووو........... کامنت لطفا...؟؟؟؟؟؟

کاش زندگی از اینا داشتتت.....

بغض میکنم...

تو عاشقی رویادم دادی....

السلام علیک یا بقیه الله العظم ارواحنالهم فدا

نبینم گریه کنی:)

اصکی نبینم 🚫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط