{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکی توکیو ریونجرز دیده و نمیخواد من تو کشتن و کار با چاق

هرکی توکیو ریونجرز دیده و نمیخواد من تو کشتن و کار با چاقو و تفنگ خوبم بیاد جلو پارش کنم☠️🔪
دیدگاه ها (۱۴)

چون خیلی دوسش دارم بازم میزارم 😂اگه میخواید غیر از خوشحالی ه...

هم رو میکسه کراش سگی زدم هم اینکه آهنگش به شدتتتت بهم میخوره...

قیشگیریگیدین ماشاالله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط