شب ( روز ) زنده داری کرم این چند وقت اخیر...🥲
شب ( روز ) زنده داری کرم این چند وقت اخیر...🥲
خیلی ناراحتم این روزا. شاید بپرسین چرا!؟ چون منه لش هر وقت تلخون لایو میگیره خبر مرگم نیستم. والا من کلا یکی از لایو هاشو به صورت زنده بودم و دیدم همزمان!! بقیه هرچی بوده ارشیو بودهههه. خوشم میاد هر وقت هم میبینم اگه ۲۰ دقیقع فقط ۲۰ دقیقه زودتر میومدم حداقل ۱۰ دقیقه اخر لایو رو بودم💀 تازه عجیب بود لایوی امروز گرفت ارشیوش بالای ۵ ساعت تو یوتوب موند!!!
خیلی ناراحتم این روزا. شاید بپرسین چرا!؟ چون منه لش هر وقت تلخون لایو میگیره خبر مرگم نیستم. والا من کلا یکی از لایو هاشو به صورت زنده بودم و دیدم همزمان!! بقیه هرچی بوده ارشیو بودهههه. خوشم میاد هر وقت هم میبینم اگه ۲۰ دقیقع فقط ۲۰ دقیقه زودتر میومدم حداقل ۱۰ دقیقه اخر لایو رو بودم💀 تازه عجیب بود لایوی امروز گرفت ارشیوش بالای ۵ ساعت تو یوتوب موند!!!
- ۵۹
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط