{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هبوط....ابتدای جهان بود

هبوط....ابتدای جهان بود
و ما باید همه چیز اختراع میکردیم..😂😂🤭😃
دیدگاه ها (۲)

هبوط...حافظ گله ای از دل شیدا میکرد..

گشت که هشیار شود چشم نرگس بیمار بدید و بیمارتر شددد.... ع ش ...

هبوط..تو بیا خطوط دستان مرا قدم بزن ..

هبوط...یک نظر بر ابر کردم ...

چه روزگاری شده ... تا دیروز باید به ترامپ اثبات میکردیم که ه...

بغل چطور اختراع شد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط