{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ که چقد دلتنگی بده ۷ تیر تولدته تو نیستی... 🙃🖤

آخ که چقد دلتنگی بده ۷ تیر تولدته تو نیستی... 🙃🖤
لطفا تصویرو برندارید راضی نیستم
دیدگاه ها (۰)

آخه چرا وقتی حالت خوش نی همچین چیزایی میاد اکسپلور ❤️‍🩹🥀

۶ ماه از نبودت میگذره رفیق... بس تولدت مبارک آسمونیم ❤️‍🩹🥲🥀۵...

بده شیش مشتییی

چقد دلتنگی بده پدرو مادر روحتون شاد 🥹😔

چقد از من راضی هستین تو کامنتا بگو🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط