{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی araqi 16864822

دیدگاه ها (۲)

فقط میتونم بگم وضع خیلی خرابه خیلی...Join 🔜 @RedLineTel 🔞

قبلن عکس پاسارگاد رو اسکناس ها بودالان عکس قدس چند روز دیگه ...

کودکان می بینند،کودکان یاد میگیرندJoin 🔜 @RedLineTel 🔞

‏ثواب "مرگ بر آمریکا" کم تر از "صلوات" نیست 😕 بلند بگو "مرگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط