{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش ادم بود

کاش ادم بود
دیدگاه ها (۱)

ست❤

ست❤

عموجونم تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــ❤ــــارک

بهترین عموی دنیاتولدت مبارک❤

خاطره ها همیشه ماندگارند ولی ای کاش ادم ها هم ماندگار بودند ...

ولی من ادم شکاکی نبودمتاوقتی که دیدم تمام شک هام واقعیت هستن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط