{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم مغزه ما داریم؟!

اینم مغزه ما داریم؟!
مثلا اسمم دختره :-/
دیدگاه ها (۱۲)

تم جدید گوشیم چطوره؟!

من و عاطی هیئت همین الان یهویی...گفتیم یه یادی ازتون بکنیم ب...

ﺧـُﺪﺁﯾــﺎ !! ﭼِﻨـــﺂﻥ ﺑَـﺮ ﻣــَﻦ ﺳَﺨــﺖ ﺑـِـﮕﯿـر ﮐــِﻪ ﺻــِﺪ...

آره یا نه

چرا اینجوری شددددد مثلا خواستم اسمم و تغییر بدم😐😐

دابسمش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط