عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویــ
عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم
..! ! !
پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،
تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . .
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی
..! ! !
پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،
تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . .
نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی
- ۱۹۱
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط