{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی بیست سال دیگه اگه نمیرفت از ایران مجبور میشد توی زندا

ولی بیست سال دیگه اگه نمیرفت از ایران مجبور میشد توی زندان اینو بگه
دیدگاه ها (۱)

((((((((:

حداقل نامحرم نمیبینتش

بیست سال پیش سال هشتاد و چها رهبر گفت بیست سال دیگه ایران اب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط