اون حرومزاده ای که گزارش کرده باید بگم من ۴ تا دگه اکانت
اون حرومزاده ای که گزارش کرده باید بگم من ۴ تا دگه اکانت دارم
باز میتونم بیام ویسگون اینم دوباره گذاشتم دوستتتت دالممممم
🤣🤣فشار بخور زحمت نکش اکانت زیاددارم و فحش ناموسی گذاشتم برا پست هام😶😂
باز میتونم بیام ویسگون اینم دوباره گذاشتم دوستتتت دالممممم
🤣🤣فشار بخور زحمت نکش اکانت زیاددارم و فحش ناموسی گذاشتم برا پست هام😶😂
- ۲.۳k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط