ﺍﻳْْْـــﻨﺠﺎﻧِﺐ ﺩْْْﻳــــﮕْْْﻪ
ﺍﻳْْْـــﻨﺠﺎﻧِﺐ ﺩْْْﻳــــﮕْْْﻪ
ﻫﻴﭽْْْــﮯ ﻧﺪْْْﺍﺭﻡ ﺗــﻮ
ﺯﻧْْْﺪﮔــــــیم" !!!
ﭼﻮﻥ ﺭﻓـْْْــته ﺍﻭﻧْْْﻴـــﮑﻪ ﺑْْْــهش میگفتم زندگــــــــــــــی
ﻫﻴﭽْْْــﮯ ﻧﺪْْْﺍﺭﻡ ﺗــﻮ
ﺯﻧْْْﺪﮔــــــیم" !!!
ﭼﻮﻥ ﺭﻓـْْْــته ﺍﻭﻧْْْﻴـــﮑﻪ ﺑْْْــهش میگفتم زندگــــــــــــــی
- ۶۵
- ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط