{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه تیهو هستش

یه تیهو هستش
خیلی فاصله داشتم
البته پشتش به خودم بود
ولی ازش عکس گرفتم
دیدگاه ها (۲)

از بس که به فکراول ماه شدیم/غافل ز درک رفتن مروان شدیم/او رف...

سلامصبح همگی بخیر باشه

با اجازه رفتم ماموریت

مهم نیست

کراشممممممم🛐💜👾

دخملا دو روز پیش بیرون بودم از آسمون عکس گرفتم به نظرتون قشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط