وقتی یکی ناراحتتون کرد
وقتی یکی ناراحتتون کرد
و دلتون روشکست
زود نگید عیبی نداره چیزی نیست؛
نذارید واسه آدما شکستن دلتون عادی شه
اونموقع چیزی ازتون نمیمونه....
و دلتون روشکست
زود نگید عیبی نداره چیزی نیست؛
نذارید واسه آدما شکستن دلتون عادی شه
اونموقع چیزی ازتون نمیمونه....
- ۱.۹k
- ۰۲ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط