{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏کاش روتون نوشته بود چند درصد خودتونین!!!

‏کاش روتون نوشته بود چند درصد خودتونین!!!
دیدگاه ها (۱)

هعی خدا.

بعضی وقتا دلت میخواد بریمهم نیس کجاهمین که از بقیه دور باشی ...

وقتی آنقدر خودکشی میکنی اما نمیمیریاین یعنی حتی مرگ هم تو رو...

حاجی این تمرین عاناطومی بود مثلاکسخل هم خودتونین

جدی چطوری روتون میشه؟ ᴋɪᴍ_ᴠɪᴄᴛᴏᴏʀ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط