{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کدام درد چنگ بزنم؟؟😔

به کدام درد چنگ بزنم؟؟😔
دیدگاه ها (۳)

باا تمااام وجوود غمگینم

من اشتبااه کردم؟؟؟!!!

یادت باشد بانوو😔

لعنت به اوناکه احساسم و کشتن

و خواهند دید که برای رسیدن به اهدافم حتی به آسمان ها هم چنگ ...

*چنگ لی، بایلو، فان چنگ چنگ و لی یونروی سر ضبط برنامه‌ی کیپ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط