این شعر بسلامتی دوستان مجازیم !!
این شعر بسلامتی دوستان مجازیم !!
نازنینا!… لایک یعنی انتخاب
یعنی:از بنده سلام از تو جواب
لایک یعنی دل به ما بستی رفیق؟!
لایک یعنی یاد ما هستی رفیق؟!
لایک یعنی:مطلبت را دیده ام
یعنی:احول تورو پرسیده ام
یعنی:در رفاقت،کاملی!
لایک یعنی:نیستی و... در دلی!
لایک یعنی:دوستی را
لایقم؟
تو:حقیقت...من،مجازن عاشقم!
لایک یعنی:کار و بارم خوب نیست...
تو نباشی، روزگارم خوب نیست
لایک یعنی:حسرت و لبخند و آه...
می شوم دلتنگ رویت گاه گاه
لایک یعنی:جای پایت بر دل است...
دوری از تو جان شیرین!… مشکل است
لایک یعنی:ازسکوت من بخوان!…
لایک یعنی:در کنار من بمان!
لایک یعنی:خنده های ریزریز...
لایک یعنی:دوستت دارم ای عزیز!
نازنینا!… لایک یعنی انتخاب
یعنی:از بنده سلام از تو جواب
لایک یعنی دل به ما بستی رفیق؟!
لایک یعنی یاد ما هستی رفیق؟!
لایک یعنی:مطلبت را دیده ام
یعنی:احول تورو پرسیده ام
یعنی:در رفاقت،کاملی!
لایک یعنی:نیستی و... در دلی!
لایک یعنی:دوستی را
لایقم؟
تو:حقیقت...من،مجازن عاشقم!
لایک یعنی:کار و بارم خوب نیست...
تو نباشی، روزگارم خوب نیست
لایک یعنی:حسرت و لبخند و آه...
می شوم دلتنگ رویت گاه گاه
لایک یعنی:جای پایت بر دل است...
دوری از تو جان شیرین!… مشکل است
لایک یعنی:ازسکوت من بخوان!…
لایک یعنی:در کنار من بمان!
لایک یعنی:خنده های ریزریز...
لایک یعنی:دوستت دارم ای عزیز!
- ۲۲۱
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط