چه بنویسم که تو
چه بنویسم که تو
تمام ناگفته ها را در آبی نگاهت سروده ای
تو آنقدر زلالی که پشت آینه ی باورت
دنیا را زیبا می توان دید
تو بارانی و هنوز سلام نگاهت
طعم گس گیلاس می دهد...
تمام ناگفته ها را در آبی نگاهت سروده ای
تو آنقدر زلالی که پشت آینه ی باورت
دنیا را زیبا می توان دید
تو بارانی و هنوز سلام نگاهت
طعم گس گیلاس می دهد...
- ۶۵۶
- ۱۵ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط