{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لنتییی تو دیگه مهاجرت نکن تنهامون نزاار ☹️😂😂😂

لنتییی تو دیگه مهاجرت نکن تنهامون نزاار ☹️😂😂😂
دیدگاه ها (۵)

چرا کامنتم نمیشه گذاشت از سایت 😐

چه جااالب😍😂

دقیقا😐😂

واقعا از کجا میفهمه؟؟😐😐😐

تنها راهی که دیگه واسه مهاجرت پولم میرسه😂😂😭

وقتی می‌گن مهاجرت کن؛تو دو سال خونه و ماشین می‌خری:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط