{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حد اقلش اینه که سیگاری نیستم!!!!!!!!

حد اقلش اینه که سیگاری نیستم!!!!!!!!
دیدگاه ها (۱)

خدایی راست میگه.........البته 4 ساله کسی به من تولدمو تبریکم...

ههه

ههه

ههه

این بنده هستم یه INTP بیکار و همیشه خسته از همه چیز

آدم شکاکی نیستم مشکلم اینه ک شکام هیچ وقت اشتباه نیست👒🍃✔

تنها سیگاری که حاضرم بکشم:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط