{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها پستام چرا کم حمایت میشع؟

بچه ها پستام چرا کم حمایت میشع؟
دیدگاه ها (۷)

سخنی از شوعرممممم:

@exo_offical_sm بچع ها این کو.نـی رو گزارش کنیددددآرمیاااااا...

فقط میتونم بگم: جذاااااابببببب لعنننننتتتتتتیتیییییی

بچه ها ممنونم بابت حمایتتون که با حمایت شما پستام رفتن اکسپل...

بچه ها حمایت ها کم شده

عغم بعر از خوشی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط