{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو فکرم از ویسگون برم

تو فکرم از ویسگون برم
دیدگاه ها (۱۴)

من هنوز زندممممممممممممم

من امروز نرفتم مدرسه فشار بخورینن

از ساعت 12 و ربع که اومد خونه استراحت کردم ولی هنوزم عین چی ...

همش تو فکرم بزارم برم :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط