{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
...
تو نمیتوانی توفان را آرام کنی...
بیهوده سعی نکن...
تنها کاری که میتوانی بکنی آرام ساختن خودت است...
توفان عبور خواهد کرد......
دیدگاه ها (۳)

شبتون زیبا و آروم ...

صبح بخیر

.....

.....

برنمیگرده پس سعی نکن برش گردونی بیشتر سعی کن کاری کنی که ازی...

بدترینش "مگه هرکی هر کاری کرد تو هم باید بکنی"💔💔💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط