{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قَرار بود مِثهِ کوه پُشتَم باشی وَلی عَمیق تَرین دَره جَه

قَرار بود مِثهِ کوه پُشتَم باشی وَلی عَمیق تَرین دَره جَهان شُدی
دیدگاه ها (۲)

بِهِش نَرِسیدَن بَدتَرین قِسمَتِشِع

جنگیدم حتی اگه میدونستم میبازم

بَجور مُعتادِت شُدَم

ته دره ها هم باشی میام بغلت کنم بگم خوب بودی باهام ولی ازت د...

@ابدیاگه حالت خوب نیست لطفا یک لحظه این رو بخون_ لطفاهمیشه د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط