{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌‌

‌‌
دیدگاه ها (۰)

بالله که شهربی تو مراحبس می‌شود...

‌ ‌ ‌‌‌ حالِ من خوب اسٺ [اما با ٺو ب...

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوشبختی یعنی؛ 🥰🕊اینکه همه چیزت ...

"لو كُنتَ أُغنية لعَزفتُكَ بيّن الألحانِ حباً "اگر آهنگ بودی...

چشم گوربا

نمبدونم چرا هر وقت چشم گرد میکشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط