{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها خیلی ازتون ناراحتم 😭

بچه ها خیلی ازتون ناراحتم 😭
چونکه هروقت پست میزارم پستای
که مربوط به جیسوعه از همه کمتر
لایک میگیره
دیدگاه ها (۰)

اوخیییی

رزی واقعا خوش استایله

به به

واییی من برای این ادیت میمیرم

سلام جغدا چه خبر؟؟؟راستش یچیزی....خیلی ازتون ناراحتم... هیچک...

بچه ها یکاری میکنین دیگه عکس نذارم کو کامنت کو حمایت ازتون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط