{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو خودم درست کردم.... میدونم که ریدم ولی نظر بدین... پل

اینو خودم درست کردم.... میدونم که ریدم ولی نظر بدین... پلیز🥲😊😊😘
دیدگاه ها (۱۶)

فالو شه@yyjjkk

قول میدم پشیمون نشی....

جدیدا حمایت از اعضا خیلی خیلی کم شده و دقدقه ارمی ها شده این...

لطفااا این پست رو ببینید این شوخی نیست و جدیه و پای جون شوگا...

میدونم ریدم ولی اینو برای روبیام درست کردم روبی های خوانواده

ادیت خودمهههههه نظر بدین(میدونم ریدم)مایل به فالو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط