{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در تنهاییِ هر کسی

در تنهاییِ هر کسی
حتما
پای خاطره‌ای در میان است...!


شبتون آرام
دیدگاه ها (۶)

هیچگاه نباید به اجبار خندید . . . گاهی باید تا نهایت آرامش گ...

با غمت گاهی نباید ساخت باید گریه کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط