من که سه رگ دارم
من که سه رگ دارم
1- مویرگ
2- شاهرگ
3-عصبانیت رگ
جولوی عصبانیتتم رو عصلا نیمیتونم بگیرم.:(
1- مویرگ
2- شاهرگ
3-عصبانیت رگ
جولوی عصبانیتتم رو عصلا نیمیتونم بگیرم.:(
- ۱.۴k
- ۰۹ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط