{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق شدم،

عاشق شدم،

و حالا به قلب خود
آرامش بدهکارم!

#ارس_آرامی
دیدگاه ها (۱)

شبم را به خیر گفت و من مات مانده‌ام چو طفلی در املای قسطنطن...

غیر وصف تو زیبایی اغراقی بیش نیست!! #ارس_آرامی

"حافظه" چیست؟ مکانی اَمن و عمیق برای خاطره‌های تو... #ارس_...

جای تو در پیراهنم خالی‌ست.. #ارس_آرامی

هفت کلام از خدا که قوت قلب میده (:#خدا#ارامش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط