نه اوسی ثابت ندارم
نه اوسی ثابت ندارم
نه ارت استایل ثابت دارم
یا اپدیت میدم یا اوسی جدید میسازم
تو سبک شیطان کش پسرفت داشتم
انقدر کد قلم ها زیاده و سبک های متفاوت دارم یادم نمیاد کدوم سبک رو با کدوم قلم کشیدم 💔💔
بعضی سبک ها رو هم فقط یک بار میتونم بکشم بار دوم میرینم
اناتومی هم که...افتضاح میرینم اصلا....
هیچی مثل ادم نمیتونم بکشم
اصلا عالی....
نه ارت استایل ثابت دارم
یا اپدیت میدم یا اوسی جدید میسازم
تو سبک شیطان کش پسرفت داشتم
انقدر کد قلم ها زیاده و سبک های متفاوت دارم یادم نمیاد کدوم سبک رو با کدوم قلم کشیدم 💔💔
بعضی سبک ها رو هم فقط یک بار میتونم بکشم بار دوم میرینم
اناتومی هم که...افتضاح میرینم اصلا....
هیچی مثل ادم نمیتونم بکشم
اصلا عالی....
- ۳۱۳
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط