{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادمین بمرده

ادمین بمرده
من دیگه فعالیت نمیکنم خدافظ
(نه که همیشه درحال فعالیت بودم)
دیدگاه ها (۰)

🤣✨

دیگه فعالیت نمیکنم خدافظ 👋

دیگه فعالیت نمیکنم چون ایگ شدم تو پارت قبل فقط یه نفر ویو اد...

سلام چطوریدمن دیگه فعالیت نمیکنم چون به این نتیجه رسیدم که ص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط