{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اکسو وشاینی دوستای خوبی برای هم هستن...کایسو باجونگهیون😢

اکسو وشاینی دوستای خوبی برای هم هستن...کایسو باجونگهیون😢
دیدگاه ها (۴)

لوهان باجونگهیون..چه خوشحالن😢 😢

کی میدونست پشت ای لبخندوچشمای شاد چه غمی خوابیده😢 😐 😐

💔 💔 کیپاپرا تسلیت💔 💔

آهای دختره اگه همون قبلی میموندی دوستای خوبی برای هم می‌شدیم...

کایسو قشنگم 🥹❤️‍🔥#اکسو #اکسو_کینگ_کیپاپ #اکسوال #چانیول #اکس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط