{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افسوس

افسوس
دیدگاه ها (۱۱)

همی الان یهویی بابا بستنیاب هویج میل میکنم

دیشب یه هویی استونه شیرازی ها میدونن

سلام به کلیه دوستان ودنبال کننده هام

ای جان لنگش چند سال پیش داشتم

افسوس افسوس یار به بر یار نشدهیچ شادی تکرار نشدزندگی گلزار ن...

افسوس .....

افسوس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط