تقدیرمن فقط با ثبت بوسه های تو....بر روی لبهای من ....نوش
تقدیرمن فقط با ثبت بوسه های تو....بر روی لبهای من ....نوشته شده....تو باید باشی....تا با لب هایت ....ان را برای من رقم بزنی....
- ۱.۹k
- ۰۳ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط