{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اره خب اندریک بازیکن خوبی نیست و به درد رئال نمیخوره

اره خب اندریک بازیکن خوبی نیست و به درد رئال نمیخوره
چرا؟؟؟
چون توی هر بازی که بهش رسید گل زد بخاطر همین بازیکن خوبی نیست دقیقه ی ۸۰به بعد میومد تو بازی و گل میزد و این یعنی به درد نخوره
دیدگاه ها (۴)

هفته ی آخر حضور مودریچ توی زمین به عنوان بازیکن رئال مادریده

۱۱سال گذشت....

گزارش تصویری از تمرینات دیروز

فرق است میان تازه به دوران رسیده و به دوران رسیده

وقتی دوستت داشت ولی …

وقتی دوستت داشت ولی … p10

ادامه پارت 2که یهویی چشم درد و سر درد گرفتش و از چشماش خون م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط