{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏از سرِ کویش کجا من می توانم پا کشید؟

‏از سرِ کویش کجا من می توانم پا کشید؟

این سرِ سوداپرستم ترکِ او کی می کند ؟؟
دیدگاه ها (۱)

‏بی حوصله و بی رمقاز شاخه ی زندگی آویزانم ...براستی چرا ما ا...

‏زیادت راکه دزدیدندکمت را آرزو کردم...

‏می‌گفتند تنها چیزی کههمه ی درد هارا دوا می‌کند عشق استپیدا ...

تقدیم به عشاق سرزمینم،،،

"در وصف این روز ها"می توانم بگویم...."

قاعده دوازدهم شمس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط