{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اون روز......من خودکشی کردم :-)

اون روز......من خودکشی کردم :-)
دیدگاه ها (۵)

الا برکت الله😹

بکنین😻 منم میکنم😻

منم مربی رقصش هستم😹 😼

یا قمر بنی هاشم😹

احساساتمو ریختم پای یک نفر اون یک نفرم... ۲ روز بعد از کاتمو...

اون روز هرکاری کردم نیومد میگفت خیلی پست گذاشتیخدایی انقد فع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط