{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا تو هستی زندگی باید کرد

تا تو هستی زندگی باید کرد
دیدگاه ها (۱)

بله دقیقا

اهوم

کی بامرام؟؟

به خودت یادآوری کن :زندگی بدون چالش، محاله این تو هستیکه بای...

با بعضی هستی که باهشون باید مثل حضرت سلیمان صحبت کرد😈

تو ذوق منیبرای ادامه زندگیقوت قلبی برای سختی های زندگیتوتمام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط