{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سیاست و جامعه baran78 11638968

دیدگاه ها (۱)

تولد تولد تولدم مبارک :-)

ﮐﺎﺵ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﺗﺤﺮﯾﻤﻬﺎ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺷﺘﻦ.

...

خبر از این بهتر نداریم

مادرآب‌کجایی‌پسرت‌آب‌نخورد . . پدرخاك‌کجایی‌پسرت‌خاك‌نشد !#ق...

حمایت چاهزاده از همجنسگرا هااینم حتما اشکال نداره ؟ آره سطلی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط