میگن قدیمیا انگلیسی ها به مردم ایران تریاک مفت(یا ارزان)
میگن قدیمیا انگلیسی ها به مردم ایران تریاک مفت(یا ارزان) میدادن و بعد سوخته رو با قیمت بالا میخریدن
جوری که شغل برخی شده بود کشیدن تریاک و فروختن سوخته اش
بعد که مردم معتاد شدن دیگه تریاک مفتی در کار نبود
یا برخی قاچاقچیان که میگفتن مواد مفت میدادن و بعد که طرف معتاد میشد دیگه مفت دهی و مفت کشی در کار نبود...
فکر کنم این بزرگوار اون طرحها را رو کاناداییها اجرا میکرده:))
جوری که شغل برخی شده بود کشیدن تریاک و فروختن سوخته اش
بعد که مردم معتاد شدن دیگه تریاک مفتی در کار نبود
یا برخی قاچاقچیان که میگفتن مواد مفت میدادن و بعد که طرف معتاد میشد دیگه مفت دهی و مفت کشی در کار نبود...
فکر کنم این بزرگوار اون طرحها را رو کاناداییها اجرا میکرده:))
- ۹۲۸
- ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط