{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناخنهامون بلند شدن

ناخنهامون بلند شدن
دیدگاه ها (۸)

😍 😍

لطفا کامنت؟؟من که آقای صالحی بود

من ودوستام یهویی😋 وسط منم،سمت راست حسینه جونم،سمت چپ فاطی😋

وقتی من ودوستام اخرین روز مدرسه والبته اخرین امتحان😋 😋

اطلا بلند بلند بخند.......

بلند شو علمدار علم رو بلند کنبازم پرچم این حرم رو بلند کنصدا...

...بلند شم؟...چطوری...باشه...اگه اینطوریه......من بلند میشم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط