{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انرژیِ زیاد، گاهی فقط برای جلب توجه است... اما انرژیِ واق

انرژیِ زیاد، گاهی فقط برای جلب توجه است... اما انرژیِ واقعی، در سکوتِ مقتدرانه است. تو کدوم طرفی؟
دیدگاه ها (۰)

:من از آدم‌هایی خوشم می‌آید که می‌توان با آن‌ها بازی کرد، ام...

زیبایی در جزئیاتی است که اکثر مردم از آن عبور می‌کنند.دنیا ب...

برای جلب توجه بیشتر برید لباس دلقک هارو بپوشید🤡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط