{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببار باران...،

ببار باران...،

باران هم
با باریدن بر این نیمکت خالی نبودنت را فریاد می‌زند
و با ضربه به گونه هایم رفتنت را...

من ماندم و یک خیابان خیس
و چتری که دیگر باز نمی‌شود!



شاعر: ارس آرامی
دیدگاه ها (۳)

تو هوای و در جریان سینه‌ منی... #ارس_آرامی

من فقط سکوت تو را در این هیاهو می‌شنوم ،، #ارس_آرامی

زندگی بعد تو، در حالت تکرارش ماند... شاعر: ارس آرامی

واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو می نویسمقلبم خیس دلتنگی ...

باران زد و از حال تو ، ما را خبری نیستمن ماندم و چتری و خیاب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط