چرا قدر نشناسی؟؟
چرا قدر نشناسی؟؟
یه میلیون وام میدم!
از یارانه برمیدارم!
سود رو هم برای تو که خیلی خوش و سرحال هستی میزنم ۱۲ درصد
#علی_برکت_الله
#عکس_نوشته
یه میلیون وام میدم!
از یارانه برمیدارم!
سود رو هم برای تو که خیلی خوش و سرحال هستی میزنم ۱۲ درصد
#علی_برکت_الله
#عکس_نوشته
- ۵.۵k
- ۲۳ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط