حسین جان
حسین جان
ذخیره گـر چه ندارم مـَتـاعِ دنیـےٰ
و عـُقبـےٰ! .
همین بس است که در سینه آرزویِ
تو دارم
فیاضلاهیجی
.
.
-بی حسین میشود
زندگی ڪرد؟!
+گفتم: نفس نڪش!
-گفت: میمیرم...
+گفتم بی حسین ، میمیریم!
#اعیاد_شعبانیه_مبارک #میلاد_سه_نور_مبارک #نحن_عشاق_الحسین #حسین_کشتی_نجات #عاشقانه_ای_به_وقت_دلتنگی
ذخیره گـر چه ندارم مـَتـاعِ دنیـےٰ
و عـُقبـےٰ! .
همین بس است که در سینه آرزویِ
تو دارم
فیاضلاهیجی
.
.
-بی حسین میشود
زندگی ڪرد؟!
+گفتم: نفس نڪش!
-گفت: میمیرم...
+گفتم بی حسین ، میمیریم!
#اعیاد_شعبانیه_مبارک #میلاد_سه_نور_مبارک #نحن_عشاق_الحسین #حسین_کشتی_نجات #عاشقانه_ای_به_وقت_دلتنگی
- ۴.۰k
- ۰۹ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط