{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

م‍‌‍‌ن اگ‍ہ ن‍‌ب‍‌اش‍‌م‍‌‍‌ دن‍‌ی‍ا ی‍‌دون‍ہ م‍‌‍‌ن ک‍‌م‍

م‍‌‍‌ن اگ‍ہ ن‍‌ب‍‌اش‍‌م‍‌‍‌ دن‍‌ی‍ا ی‍‌دون‍ہ م‍‌‍‌ن ک‍‌م‍‌‍‌ دارہ🙂.
ام‍‌‍آ اگ‍ہ ت‍‌ون‍‌ب‍اش‍‌ی م‍‌‍‌ن ی‍ہ دن‍‌ی‍ا ک‍‌م‍‌‍‌ دارم‍‌‍‌...💙

#استقلالم
دیدگاه ها (۲)

#شاه_فرهادمونح💙

از دستش دادیم.//💔💙

شدی آرامش کل این زندگی...💙#استقلالمــ

این اس اس منه،دوسش دارم خیلی زیاد..😻💙

ع ل م د ا ر ....ن ی ا م د ...#امان😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط