{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ارامشم تویی!!

ارامشم تویی!!
دیدگاه ها (۳)

با تو بهتر میشم

ههههههههدقیقا من این شکلی میشمولی مامانمو صدا نمیزنمداداشمو ...

^___^ارامش یعنی این

خدایا ازم نگیرش

من ارامشم را در آغوش او یافتم

ارامشم کنار تو معنا شد ولی چه حیف سلامم بی ندا از تو شد

بچه ها راستیتش این شعر رو خودم واسه عشقم گفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط